domingo, 11 de octubre de 2009

Un petit record de la primària...



El meu record de l'infància a la primària és molt alegre i alhora trist ja que diuen que no hi ha res més trist que el record d'un temps passat.

M'agradava anar a l'escola, m'agradava molt. M'agradava trobar-me dia si i dia també amb els meus amics. Jugàvem junts alhora del pati, compartiem pupitre, jugàvem a "tazos", "gogos", "tamagochis", etc a la sortida del cole, i fins i tot, amb alguns, tornàvem junts cap a casa.
Quan estava a l'escola m'encantava aprendre coses noves, arribar a casa, i explicar-lis als meus pares tot el que havia après.


De parvulari me'n recordo d'un professor en concret, l'Àngel, era un professor molt proper. Ens feia volteretes quan anàvem a corregir les fitxes al seu pupitre, ens enlairava per treure el dia i col·locar el que tocava, etc.
De parvulari també me'n recordo de la sala dels "racons", hi havia els metges, els mecànics, la dependenta, etc.

De la primària, el que més recordo és l'hora del pati. La passàvem jugant a policies i lladres (molt sovint nens contra nenes jeje) o vius i morts. També me'n recordo d'alguns professors; de coses molt puntuals com per exemple a tercer, quan la Marian ens va explicar les distàncies (Km, Hm, m, cm...) amb un ratolí de plàstic i un troç de formatge.
També me'n recordo quan la Luisa, la professora de cinquè, va iniciar la classe parlant del tema de la reproducció humana; ja podeu imaginar-vos la reacció d'una classe de nens de cinquè jeje.

Finalment recordo l'últim dia de sisè. Va ser tot un drama. Tots ens vàrem firmar i ficar dedicatòries a les bates, signar les agendes i va ser tota una gran festa.
D'aquest dia recordo que em vaig fer un fart de plorar i quan vaig arribar a casa vaig seguint plorant i dient tota l'estona que jo no volia marxar d'aquella escola. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario