sábado, 17 de octubre de 2009

Vull tornar una vegada més a la infància



Un dels millors records que tinc de la primària, va ser quan jo estava cursan 2n de primària, m'enrecordo que tenia una professora que es deia Dolors.


Era una professora magnífica, molts cops m'enrecordo d'ella.

Ella ens feia classes de matemàtiques, plàstica, paint (que era com un tipus de plàstica peró teniem un llibre per dibuixar, pintar, fer activitats etc...)


Doncs tot ve arrel d'aqui, la professora Dolors ens enviava feina perquè la fèssim durant l'hora de classe i com jo sempre era la primera en acabar (encara que molts cops semblava que portes un cohet al cul de lo depresa que anava.) Doncs la professora Dolors hem deixava que jo corregis els exercicis, dibuixos dels companys (ara enteneu perquè hem donava presa a fer el que hem deia la mestra oi?)


M'encantava passar per les taules dels meus companys i posar un vist, un bé o un molt bé.

Era genial!


Peró també recordo que un dels cops en ves de posar un vist vaig fer una especie de garagot sense adonar-me i quan ho vaig tornar a veure li vaig dir al meu company que ell no es podia corregir el treball que tenia que ser la professora o jo.


Doncs com podeu veure amb 7 anyets ja era l'apranent, ajudant de la mestra.







Judith Espejo

No hay comentarios:

Publicar un comentario